Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling om een retourprocedure te starten.
Houd er rekening mee dat het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking en met het label intact. Kopers worden verzocht de de labels niet te verwijderen en de artikelen niet te bevuilen.
Als om welke reden dan ook de originele verpakking niet meer beschikbaar is en je een artikel wilt retourneren, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor verdere instructies.
Niet-retourneerbare producten
Alle gepersonaliseerde producten, zoals gevlokte voetbalshirts, ski's met gemonteerde bindingen, enz. kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
Hoe vraag ik een retourzending aan?
Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling om je bestelling te retourneren.
Om uw retouraanvraag in te dienen, gaat u naar de speciale ruimte door hier te klikken of door te klikken op de link «Retourneren» voor de bestelling van uw keuze in uw geschiedenis (gedeelte Mijn account)
Zodra je op het retourplatform bent, volg je gewoon de onderstaande stappen:
- Orderidentificatie: voer de achternaam en voornaam in die worden gebruikt in het factuuradres van de bestelling, de datum en het ordernummer
- Reden voor retourzending: selecteer de reden voor je retouraanvraag
- Producten die u wilt retourneren: bevestig welk(e) product(en) u wilt retourneren
- Validatie van de AV: valideer onze AV op deze manier en beloof de volgende voorwaarden te respecteren:
- Validatie van de AV: valideer onze AV op deze manier en beloof de volgende voorwaarden te respecteren:
- Ik bevestig dat de artikelen in hun originele verpakking zitten met labels en instructies.
- Ik bevestig dat de items nooit zijn gedragen of gebruikt
Retourkosten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de portokosten van de retourzending. Er vindt geen restitutie plaats.
Als een van de producten waarop de retourzending betrekking heeft echter niet aan de eisen voldoet of defect is en dit door onze klantenservice wordt gevalideerd, wordt de retourzending gedekt door een vooraf betaald etiket.
Defecte producten gekoppeld aan transport
Als je je bestelling hebt ontvangen en constateert dat deze tijdens het transport is beschadigd, neem dan binnen 4 werkdagen (na ontvangst van je bestelling) contact met ons op. Na deze tijd nemen we je klacht niet meer in behandeling.
Stuur ons hiervoor een bericht via ons contactformulier een geeft u ons zoveel mogelijk informatie over de elementen die betrokken zijn bij het ontvangen van uw bestelling.
Geef ons ook zichtbare foto's van de volgende items:
- Een foto van het artikel waarop het defect zichtbaar is
- Een foto van het pakket
- Een foto van het verzendlabel van het pakket
Houd er rekening mee dat deze foto's verplicht zijn.
Als je aanvraag compleet is en na onderzoek van de onderdelen, krijg je binnen 48 werkuren een reactie van onze klantenservice. Als dit niet het geval is, kan een extra reactietijd van toepassing zijn.
Terugkeerperiode
Zodra je retouraanvraag is geaccepteerd, heb je 15 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen naar het volgende adres:
SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCE
Vergoeding
Alle terugbetalingen worden gedaan binnen maximaal 30 werkdagen na ontvangst van de retourzending.
Artikel uitwisseling
La sellerie de Maé biedt geen directe omruilingen van artikelen wat betreft maat, kleur of het product zelf.
Als je een artikel wilt ruilen, moet je eerst het originele artikel retourneren via onze retourprocedure en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel in de juiste maat of kleur. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, verwerken we de bijbehorende terugbetaling.